25 Ocak 2020 Cumartesi


Akşam saat altı gibi annem uyandırdı. Daha önce ona uyanamazsam kaldırmasını söylemiştim. Kalktım, duş aldım ve giyinip hazırlandım. Annemin hazırladıklarından birkaç lokma atıştırdıktan sonra çıktım evden. Bir taksi çevirdim. Saat akşamın yedisi gibi Jale’nin evine gelmiştim.

Jale kapıyı açıp beni görünce, gülümseyerek,
"Gel canım, hoş geldin!" dedi. İçeriye girdiğimde dudağımdan öptü ve ben hemen salona geçtim. Koltuğa oturunca,
"Misafirler gelmedi mi?" diye sordum.
"Birazdan gelirler, erken gelmen iyi oldu." dedi. Sohbet ederken masayı hazırlamaya başladık. Yaklaşık yarım saat sonra zil çaldı. Jale mutfaktaydı ve ben ona seslenip
"Ben bakıyorum." dedim. Gittim kapıyı açtım. Kapıda iki kişi vardı, bir erkek ve bir kadın...
İçeriye buyur ettim ve beraberce salona geçtik. İçeriye girdiğimizde Jale hemen kıza sarıldı ve bir süre ayakta konuştular.

Ben de oğlanla selamlaştım, koltuklara oturduk. Tanışma faslında isimlerini öğrenmiştim, oğlanın ismi Yavuz idi, 21 yaşında olduğunu söyledi, 1.70 boylarındaydı. O kadar uzun bir çocuk değildi, fakat vücut geliştirmeyle uğraştığı belliydi. Kolları falan kaslıydı, ama bembeyaz tenli ve tüysüz bir çocuktu.
Yanındaki kızın adı da Nalan idi, o da aynı boydaydı, Yavuz ile yaşıttı, bembeyaz tenli ve siyah saçlı bir kızdı. Kalçaları ve göğüsleri beni benden almıştı. Sevgili olduklarını söylediklerinde daha da şaşırmıştım.
Bu zengin kısım ne kadar rahat böyle…” diye düşünüyordum. Kız ve oğlan beraber yanıma geliyordu. Ben ikisini de sikecektim ve daha sonra bir şey olmamış gibi devam edeceklerdi hayatlarına... Biz sohbete dalmışken, Jale,
"Hadi yemeğe geçelim, orada devam ederiz!" dedi, biz de onayladık ve yemeğe geçtik. Yemekte sürekli Yavuz’u kesiyordum, gerçekten kız gibi vücudu vardı.
Yemeklerimiz bittiğinde saat dokuza geliyordu, kalktık ve tekrardan salona geçtik. Jale ve Nalan birşeyler hazırlamak için mutfağa gittiğinde, Yavuz bana doğru yaklaşıp,
"Bak, bu benim ilk olmayacak, ama ilklerden biri diyebiliriz, çünkü daha önce çok az yaptım!" dedi. Ben de,
"Bir şey olmaz, merak etme!" dedim.
"Evet, sadece yavaş olmanı istiyorum o kadar!" dedi. “Fazla sertliğe gerek yok, canımın yanmasını istemiyorum.”
Ona (Tamam!) anlamında kafamı salladım. Bu arada Jale ile Nalan içeriye geldiler ve ellerindeki içkileri servis ettiler. İçkilerimizi bitirdikten sonra yukarıya, Jale’nin yatak odasına çıktık.
Beni önce ayakta soymaya başladılar. Yavuz pantolonumu çıkartıyordu, Nalan ise üzerimi çıkartmaya başladı. Yavuz baksırımı çıkarttıktan sonra sikimi eline alarak okşamaya başladı. Ben ise bu arada Nalan’ın dudaklarına yumulmuştum, ayakta yiyişiyorduk.
Biz sevgilisiyle öpüşürken Yavuz sikimi ağzına aldı. Hızlı hızlı sakso çekmeye başladı. Sikimin nereye kadar gittiği önemli değildi onun için, boğazına kadar alıyordu sikimi. Gerçekten çoğu kızdan daha iyi sakso çekiyordu...

Nalan benimle biraz daha öpüştükten sonra yanımdan ayrıldı ve soyunmaya başladı. Altında sadece külodu kalana kadar soyunduktan sonra, fıstık yeşili külotunu da çıkarttı ve kenara fırlattı.
Dimdik ve orta büyüklükte göğüsleri harika görünüyordu. Yanıma geldi ve memelerini ağzıma verdi. Yavuz ise on dakika kadar sikimi yaladıktan sonra bıraktı, ayağa kalktı ve soyunmaya başladı. Tanga külot vardı altında… Külodu çıkarttığında şok oldum.
Kendini bana siktirmek için gelen Yavuz'un benimkinden rahat beş santim uzun ve aynı kalınlıkta bir siki vardı. Resmen sopa gibi bir siki vardı, büyük ihtimal çoğu kadın bu siki görünce benim gibi şaşırıyordu.

Yavuz yatağa dizlerinin üstünde domaldıktan sonra, ben bir şey demeden sevgilisi Nalan hemen arkasına geçti. Yapması gereken şeyi biliyor gibiydi kız… Ve eğilerek onun göt deliğini dillemeye başladı.
Benim erkeğinin götüne rahat girmem için önceden deliğini ıslatıyordu. Sevgilisi yaladıkça Yavuz’dan da hafif inlemeler geliyordu. Manzarayı görünce dayanamadım. Ben de Nalan’ın arkasına geçerek, onun amını yalamaya başladım.
Arka arkaya tren vagonları gibi dizilmiştik. Nalan’ın amı iyice sulanmaya başlamıştı. Bir kaç dakika kadar yaladık birbirimizi ve en sonunda Nalan kafasını kaldırarak,
"Tamam, hazır!" dedi. Erkeğinin dakikalar boyu yaladığı göt deliği sırılsıklam olmuş, zevkten açılıp kapanıyordu.
Jale kenarda viskisini ve sigarasını içerek bizi izliyordu, külotunu indirmişti bacaklarına kadar, elini uzatmış, parmakları kasıklarında kaybolmuştu. O da kendini okşuyordu.

Nalan önümden çekildi, şimdi taş gibi olmuş yarağımla, önümde domalmış vaziyetteki Yavuz’un kalçalarıyla karşı karşıya kalmıştım. İki elimle belinden tutarak kendime doğru biraz daha çektim.
Sikimi tutarak göt deliğine hizaladım ve bastırmaya başladım. Yavuz’dan hafif bir inleme sesi geldi. Sikimi bastırdıkça Yavuz’dan farklı farklı sesler geliyordu. Nalan beni izlerken bir eliyle de Yavuz’un kalkmış sikini okşuyordu.
En sonunda sikimin kafası Yavuz'un minik deliğine girmişti. Fakat ben böyle dar bir delik görmemiştim. O daracık delikte sikimin baş kısmı anüs kaslarınca sıkıştırıldıkça fena zevk alıyordum.
Jale ilk söylediğinden beri, bu işin nasıl olacağını düşünüyordum, ama görüyordum ki, gayet güzel oluyordu. Bastıra bastıra uzun bir süre sonunda köküne kadar girdim. Yavuz’dan o anda,
"Ohhh!" diye bir inleme sesi geldi. Biraz dibine kadar sikimi soktuğum götünün içinde bekledim. Nalan ben hareketsiz dururken arkama geçti. Başını bacaklarımın arasına soktu ve arkamdan taşaklarımı yalayıp emmeye başladı.

Yavaş yavaş Yavuz’un götünde git gel yapmaya başladım, ama belirgin bir şekilde yavaş hareket ediyordum. İncitmemeye çalışıyordum ve oldukça naziktim. Yavuz’un kalçası bir kızın kalçasından daha pürüzsüz, daha tüysüzdü.
Yavuz’un deliği sikime iyice alıştıktan sonra artık rahat rahat hareket etmeye başladım ve uzun bir süre Yavuz’u siktim.
Yavuz önümden çekildiğinde, göt deliği abartısız bir şişe ağzından daha da büyük şekilde açılmıştı. Bana önünü döndü ve sikimi yalamaya başladı. Sikimi Yavuz, taşaklarımı da sevgilisi Nalan yalıyordu. Muhteşem bir zevk alıyordum ve çok geçmeden,
"Geliyorum!" deyip, Yavuz’un suratına boşaldım. Nalan kenara çekilmiş, sevgilisinin yüzüne yağdırdığım döllerin yüzünü gözünü kaplamasını izliyordu. Yavuz boşalmam bitince kalktı ve banyoya gidip yüzünü yıkadı.
Ben de yatağa sırt üstü uzandım ve dinlenmeye başladım. Boşta kalan Nalan da bu arada sönmeye başlamış sikimi yalıyordu. Yavuz beş dakika sonra yanımıza geldi ve
"Artık bir tane de yetmiyor!" dedi. Nalan sikimi yalamayı bırakarak,
"Saçmalama aşkım!" dedi. Yavuz, Jale’nin yanına oturdu ve bir sigara yakıp,
"Ne yapayım, yetmiyor işte!" dedi. Nalan sikimi yalarken, ben Yavuz’a,
"İstiyorsan daha fazlasını ayarlarım!" dedim. Yavuzun gözleri güldü ve
"Gerçekten mi?" dedi.
"Evet, fakat daha sonra kabul etmemezlik yapmak yok! Anlaştık mı?" dedim. Yavuz,
"Tamam!" dedi. Yavuz bu arada gay değil, biseksüelmiş, onu öğrenmiş oldum. Yani hem kadınlarla, hem erkeklerle beraber oluyormuş. Bunları konuşurken sikim tekrardan kalktı. Nalan gülerek,
"Şimdi sıra bende, biraz da ben zevk alayım!" dedi ve kucağıma yüzü bana dönük olarak oturdu. Sikimi ayarladı ve bir anda amına aldı.
Köklemiştim içine. Nalan acı bir çığlık attı, fakat canı yanmasına rağmen durmuyor, hızla devam ediyordu.

Yavuz sigarasını bitirince yanımıza geldi ve sikini Nalan’ın göt deliğine dayadı. Nalan’ın çığlıkları ikiye çıktı, tost yapmıştık, iki deliği de doluydu. Nalan birkaç dakika içinde sarsıla sarsıla orgazm oldu ve biraz duruldu.
Fakat biz oldukça azmıştık. Nalan’ı aynı pozisyonda yarım saat kadar siktik, mükemmel bir zevk aldık, fakat Nalan’ı da parçalamıştık. Önce Yavuz boşaldı, döllerini Nalan’ın götünün içine akıttı ve çekildi.
Nalan bu arada bir kez daha orgazm olmuş, sıvıları bacaklarıma kadar gelmişti ve her hoplattığımda 'Şlop, şlop!' tarzı sesler çıkıyordu.
Ben de boşalacağımı söylediğimde, Nalan üzerimden kalktı ve yanımda eğilerek sikimi yalamaya başladı. Çok geçmeden ağzına akıttım döllerimi...
Fena yorulmuştum, kıpırdayacak halim yoktu. Nalan bir süre daha sikimi emdikten sonra kalktı ve Yavuz’la beraber banyoya girdi. Ben ise Jale’yle yatak odasında başbaşa kaldım. Jale yanıma gelip oturdu,
"Harikaydınız, sizi izlerken iki sefer orgazm oldum! Nasıldı Yavuz’la sikişmek? O kadar da kötü değilmiş değil mi?" dedi.
"Evet, harika bir gece yaşattın bana, teşekkür ederim!" diyerek boynundan öptüm.
Nalan ve Yavuz on dakika sonra çıktılar banyodan, ikisi de bana teşekkür ediyordu sürekli… Giyinmeye başladılar. Yavuz bana,
"Hesap numaranı verir misin?" dedi. Ben tam hesabımın olmadığını söyleyecekken, Jale bir hesap numarası söyledi. Yavuz hesap numarasını telefonuna kaydettikten sonra,
"Yarın paranı yatırırım!" dedi ve görüşürüz diyerek gittiler.
Ben ise halen yatakta yatıyordum. Jale onları uğurladıktan sonra yanıma geldi ve komidinin çekmecesinden bir hesap cüzdanı çıkartarak bana verdi,
"Bu senin için, geçen açtırdım, fakat bir türlü veremedim!" dedi. Hesap cüzdanını elinden alarak,
"Ben de açtırmayı düşünüyordum bu hafta, teşekkür ederim!" dedim. Saat gece onikiyi geçmişti, nerdeyse iki üç saat sikişmiştik.
Kalktım ve duşa girdim, güzelce yıkandım. Tüm yorgunluğum suyla akıp gitmiş gibiydi. Çıktığımda eve gitmek zor geldi ve Jale’ye,
"Bugün seninle kalabilir miyim?" dedim. Jale gülümseyerek,
"Tabii ki!" dedi.

Pantolonumu aldım yerden ve cep telefonumu çıkarttım. Annemi arayarak bugün Jale hanımda kalacağımı, bir proje için konuştuğumuzu söyledim ve kapattım. Annem Jale’yi tanıdığından dolayı bir şey demedi.
Yerden külodumu alıp giydim. Yatağa girdim ve Jale’yle sarmaş dolaş uyuduk.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa