25 Ocak 2020 Cumartesi

Aradan bir kaç hafta geçmişti. Annemle karşı tarafta oturan bir akrabamızın çocuğunun sünnet düğününe gitmek için buluşmuştuk.
Siyah rugandan ince yüksek topuklu iskarpinleri, süper ince siyah naylon çorabı, diz hizasında siyah düz kesim eteği, beyaz gömleği, boynundaki sade gümüş kolyesi, düz taranmış saçları ve hafif makyajıyla annem bir bayan memur edasıyla hanım hanımcık, düğüne gitmeye hazırdı.
Pek vaktimiz kalmamıştı. Acilen çıkmamız gerekiyordu. Ben de takım elbise giymiştim. Annem ayakkabısının tokasını takmak için eğildiğinde elimi kalçasına attım. Elimi tutup çekti.
- “Şişşt yaramazlık yok…” dedi. “Biliyorsun çok az vaktimiz kaldı, acele etmeliyiz. Kuzeninin sünnetine geç kalırsak çok ayıp ederiz, kaç gün önceden haber verdiler.”

Elimi çoraplı bacağına attım. İnce siyah çorabın üzerinden şöyle bir okşadım. Elimi yine hafifçe çekti. Onu kızdırmak istiyordum. Bilerek hoşuna gitmeyecek şeyler söylemeye başladım.
- “Biliyor musun anne? Dayımın karısının götüne hastayım, dibine kadar geçirmek isterdim ona…”
- “Oğlum…!”
- “Ne var anne? Asıl dayımın kızına ne dersin? Oohh aynı annesi gibi, küçücük tefecik… Ama ne koyulur ona biliyor musun? Fındık gibi amcığı vardır.”
- “Terbiyesizlik etme de yürü…”
Elimi annemin memelerine atıp sıktım
- “Ne dersin anne? Dayı kızının amcığı kıllı mıdır daha bu yaşta? Senin amcığın gibi kılları çıkmış mıdır?”
Annemin sinirler tepesine çıkmıştı. Önce,
- “Yapma, gömleğimi buruşturuyorsun…” diye çıkıştı, susmadım. Kulağına fısıldadım
-” Oohhh… Üçünüzü aynı yatakta sikmek isterdim… Üst üste yatırıp sırayla amınıza koymak isterdim.”
- “Oğlum!!! Bunları baştan konuşmuştuk. Sen sapıklığı ele almak istiyorsun anlaşılan… Sesini kes de yürü, çıkalım artık…”
- “Kıskandın mı yoksa kız? Seni sikiyorum da, dayımın karısını neden sikemeyeyim, söylesene bana… Senin amına koyunca sapık olmuyor muyum?”
Hırsla söylenerek elini kapının koluna attı. Kolu tutan elini sıkıca kavrayıp geri çektim. Bana doğru hışımla döndü. O anda anneme şiddetli bir tokat yapıştırdım. Savruldu, portmantonun dibine düştü. Eteği bacaklarından sıyrılmış baldırları meydana çıkmıştı. Neye uğradığını şaşırmıştı. Eliyle kızaran yanağını tutarak,
- “Ne yapıyorsun sen?” diye haykırdı.
- “Orospu… Altımda inlerken böyle demiyordun ama…”
- “Ne yapıyorsun sen ya? Delirdin mi?”
- “Ne mi yapıyorum? O daracık amcığına geçireceğim senin… Sikeceğim seni kancık…”  Annem fantezi yapmak istediğimi anlamıştı.
- “Oğlumm… Şimdi fantezinin sırası değil… Geç kalacağız ayıp olacak.”
- “Siktir ordan orospu… Fanteziymiş. Oğlunum ulan ben senin… İnsan hiç öz oğluna siktirir mi kendini? Yarrak hastası fahişe… Senin gibi annenin götüne koyayım ben… Koyacam da zaten… Merak etme sen…”
Annemi saçından ve kolundan sürükleyip, hafif hafif tekmeleyerek yatak odasına götürdüm, yatağa yatırdım. Çırpınıyordu. Ağzının üstüne bir iki tokat daha geçirdim. Ellerimle gömleğini iki yakasından tutup, cart diye ikiye ayırdım. Bütün düğmeleri koptu, etrafa dağıldı.
Memelerinden biri kırmızı sütyeninden dışarı fırladı. Sağ dizimi omuzuna bastırıp sütyenini çekip kopardım. Sırtüstü çevirdim hırsla, sertçe… Annemin gücü tükenmişti, pelte gibiydi altımda, yüzükoyun yatıyordu.
Sağ bileğinden sütyeniyle yatak başlığına sımsıkı bağladım. Kravatımı çıkartıp diğer elini de kravatımla bağladım. Üst kısmı tamamen çıplaktı. Altında eteği, jartiyer çorapları ve ayakkabıları kalmıştı, çırpınıp duruyordu.
Eteğini yukarıya, beline sıyırdım. Altında g-strig dantelli kırmızı külodu vardı. Çekip çıkardım. İki yana çektiğimde stringin ipleri kolayca koptu. Annemin sırtına çıkıp dantelli külodu, amına ve götüne gelen ağ kısımları ağzına gelecek şekilde annemin ağzını bağladım. İncecik kenarlarını birbirine düğümledim.
Süt beyazı kalçaları ve kıllı amı karşımdaydı. Öyle güzel bir görüntüsü vardı ki… Sikim zonklamaya başlamıştı iyice… Eğildim. Kıllarını okşamaya başladım.
– “Seni azgın orospu, neden kesmiyorsun bu amcığının kıllarını? Oohhh… Çok uzamışlar ama… Orman gibi amcığın fahişe… Kendini seksi hissediyorsun uzatınca, değil mi?”
Bir şeyler mırıldandı, ama ağzı bağlı olduğundan bir şey anlaşılmıyordu. Sikimi göt deliğine sürtmeye başladım. Kafasını istemiyormuş gibi iki yana salladı. Dinlemedim bile… Aldırmadım. Kuru kuruya götüne soktum.
Çok zorlanmıştım. Zor giriyordu götüne… Annem ağzı küloduyla bağlı olmasına rağmen çığlığı bastı. Canı çok yanıyordu, belliydi. Daha fazla uzatmadım. Fantazi de bir yere kadar… Kadının götünü yangın yerine çevirmek istemiyordum.
Sikimi çıkarıp baş tarafına gittim. Sürekli inliyordu. Ağzını kapatan külodu kenara çekip sikimin başını ağzına dayadım.
- “Yala şunu anasını siktiğim orospusu…” diye hırladım. “Yala, yoksa kuru kuru, bağırta bağırta sikmeye devam ederim seni…”
Gözlerinde yaşlarla dilini çıkardı annem, yalamaya çalıştı. Saçından tutup kendime çektim. Boynu kırılacak gibi gerildi, yine de sikimi yalıyordu yarım yamalak… Bu kez tutup ağzına soktum. Yüzükoyun bağlı olduğundan zor oluyordu ama, yine de başardım.
Belimi ileri geri yapıp ağzını sikmeye başladım. Gırtlağına kadar soktum. Yarrağımın başı bademciklerine dayandı, hareketsiz kalıp nefessiz bıraktım annemi… Çırpınmaya başladığında çıkardım tekrar…
Defalarca tekrarladım bunu… Artık ağzı köpürmeye, salyaları akmaya başlamış, sikim sırılsıklam olmuştu ağzının içinde gidip gelirken…
Çıkardım sikimi, kırmızı string külodunu tekrar ağzına tıktım, arkasına geçtim. Götünün yanaklarını ikiye ayırdım, yukarıdan tam deliğinin üzerine okkalı bir tükrük bıraktım. Onikiden vurmuştum, aşağıya, amına doğru süzülmesini beklemeden ıslak sikimin başını o deliğe bastırdım.
Bu kez yağ gibi kaydı götünün deliğinde sikim… Ohhh… Ne zevkti… Götünün büzüğü bilezik gibi sarmıştı sikimi… Sımsıkı… Sımsıcak… Islak ve kaygan…
- “Götünün deliği de amcığın kadar zevk veriyor orospu…” dedim zevkle… “Hatta daha fazla zevk veriyor. Götünü siktiğimin fahişesi seni… Götüne koyarak boşaltıcam seni bu gece… Sabaha kadar sikicem seni…”
“Mmmhhh…” diye inleyerek çırpındı, kalçalarını sağa sola sallayıp kurtulmaya çalıştı umutsuzca… Tüm kasları gerilmişti. Bileklerini kurtarmaya çalışıyor, kollarını gerip bağlarından kurtulmak istiyordu bir yandan da… İmkansız… Kravattan ve sütyeninin bağlarından kurtulamıyordu bir türlü…
- “Boşuna çırpınma…” dedim kulağına eğilerek… Tabi bunu yaparken sikim köküne kadar götüne yerleşmişti.
- “Elin adamına dolar karşılığı siktirdin götünü anne… Elli dolara razı oldun o gece… Orospu annem benim… Götüne koydu herif… Benim önümde götünü siktirdin… Ama ben bedava sikicem seni… Zorla… Kanata kanata…”
Dediğimi yaptım. Dakikalarca siktim götünü… Çıkarıp ıslattım, tekrar soktum. Alttan amcığını parmaklıyor, üstten götünü sikiyordum. Klitorisiyle oynarken zevke geliyordu iyice…
Götünde yarağım, amında parmaklarım, klitorisinde başparmağım varken bir de diğer elimle memelerini sıkıştırmam delirtiyordu annemi… Orgazm kasılmaları başladı. Göt deliğindeki sikimi hamur gibi yoğuruyordu anüs kasları…
- ”Immmhhh… Mmmm….” Gözlerinin yaşıyla rimeli makyajı akmış, ruju bulaşmış, çorabı çizgi çizgi kaçmış, dağılmış bir vaziyette, kasıla kasıla boşaldı altımda… Onunla beraber ben de götünün deliğine akıttım spermlerimi…
Annemi saatlerce bağlı tuttum o yatakta… Bağlıyken ben televizyon izliyor, bir iki lokma yemek yiyordum. Sikim kalkınca tekrar yatağa gidiyor, eli kolu bağlı,  inleyip duran annemi sikiyordum.
Sabaha kadar defalarca tecavüz ettim. Bazen amından, bazen götünden, çokça ağzından… Bazen tek elini çözüp sırt üstü yatırıyor, jartiyer çorabı dizlerine kadar inmiş bacaklarının arasına giriyordum. Bağlı durmaktan uyuşan kolunu kaldırmaktan aciz kadını pompalayıp duruyor, memelerini ısıra ısıra emiyordum sikerken…
Annem kaç kez boşaldı, ben kaç defa amına götüne akıttım bilmiyorum.
Sabaha karşı annemi çözdüm. Bitkin bir halde bana baktı ve sarıldı.
Dudaklarıma bir öpücük kondurup,
- “Canım oğlum… Harikaydın…” diye fısıldadı. “Beklediğimden daha sertti. Canımı yaktın, ama olsun. Yalnız, sakın bir daha deneme bunu, olur mu?”
- “Peki anneciğim… Bir daha yapmam.”
Dağılmış, ikimizin terleri, benim spermlerimle ıslanmış, bumburuşuk çarşafları toplanmış yatakta, çırılçıplak serilip kaldık ikimiz de… Derin bir uykuya bıraktık kendimizi… Yorgun, bitkin, doymuş…
Gözümüzü açtığımızda yine güneş doğmuştu. Kalktık, beraber güzel bir banyo yaptık. Annem küvetin içine girip sıcak suyun içinde iyice temizlendi. Gecenin kirini, bedenindeki kurumuş spermlerimi arıttı.
Sonra da tekrar yatağa geçip sikişmedik, ama bir süre seviştik. Birbirimizi okşadık, öptük, dudaklarımız, ellerimiz birbirimizin hassas bölgelerinde dolandı. Uykuyla uyanıklık arasında gidip geliyordum. Açık pencereden içeri dolan rüzgar tenimizde geziniyordu. İçeriye güneş ışığı dolmuştu.
Mis gibi kokuyordu bedeni… Sikim kalktı yine… Parmaklarım bacak arasında gezinirken ıslaklığına daldı. Onun da suyu akmaya başlamıştı. Birbirimize doymuyorduk bir türlü… Gözlerinin içine baktım, arzuyla, şehvetle bakıyordu bana…
Elimi aramızdan çekip ıslak parmağımı ağzına götürdüm: Dudaklarını aralayıp ıslak pembe dilini çıkardı, parmağımı yaladı. Ağzına soktum parmaklarımı… Sanki amına sokmuşum gibi ıslak ve sıcak ağzının içinde emdi.
- “Doymadın mı daha anne?” dedim inleyerek…
- “Doymadım… Doyamıyorum bir türlü… Ya sen? Sen doydun mu?”
Elini tutup aşağıya indirdim. Taş gibi olmuş sikimi tutturdum. Parmaklarının arasında sıktı şöyle bir… Gülümsedi sertliğimi duyumsayınca, gözleri parladı…
- “Doymuşa benziyor mu?” dedim. “Sikim taş gibi oldu. Amcığına girmek için deli oluyor.”
Gözlerini kırpıştırdı. Yattığı yerde şöyle bir gerinip bacaklarını araladı.
- “Hadi gel…” dedi davetkar, yumuşak, bal damlayan sesiyle… “Madem doymadın, gel doyurayım seni bir tanem… İkimiz de doyalım…”
Bacaklarının arasına girdim. Sikimi tutup başını ıslak am dudaklarına bastırdım.
- “Ohhh… Çok güzel…” diye inledi, boynuma sarıldı sımsıkı…
Hemen girmedim. Sikimi boydan boya sürttürdüm amcığının dudakları arasında gezindim, başıyla klitorisine dayanıp bastıra bastıra okşadım. Sertleşmiş klitorisini okşadıkça kendinden geçti annem… Kulak mememi ısırırken,
- “Ohhh… Yeter artık… Sok şunu içime… Delirtme beni…” diyerek inledi.
Soktum. Bir anda köküne kadar girdim amcığına… Sikim kaygan vajinasına bıçak gibi saplandı bir anda…
- “Ihhh…” diye inledi dudaklarını ısırarak… Sonra kalçalarını indirip kaldırmaya başladı altımda… Zevkten kendimizi kaybettik, kasıklarımız vuruşmaya başladı. Çılgın gibi  debeleniyorduk yatakta… Bastıra bastıra sikiyordum kadını… Her yarağımı amına gömdüğümde adeta yatağa çiviliyordum.
- “Geliyorumm…” diye hırladı sonunda bacaklarını belime dolarken… “Ohhh… Hadi sen de gel… Beraber… Boşal içime sevgilim… Ohhh… Akıt bana… Hadi… Boşal…”
Birbirimizin içinde eridik sanki… Son bir köklemeyle kaldım en diplerinde… Taşaklarım içine aktı, sıcak sıcak kasılarak boşaldım. Üstüne yığılıp kaldım öylece, bitkin, dermansız bir halde… Yüzüm boynuna gömülü, sıcak nefesimle tenini yakarak nefes almaya çalıştım.
Neden sonra annem ayağa kalktı. Yatağın kenarında durup bana baktı. Sırtüstü serilip kalmıştım dal taşak yatıyordum dağınık yatakta… Spermlerim bacak içlerinde parlıyor, aşağılara süzülüyordu. Eliyle akan döllerimi alıp ağzına götürdü. Diliyle yaladı. Bana bakıp güldü,
- “Yağmur gibi akıtıyorsun her seferinde… Her tarafımda spermlerin var. Amım yapış yapış… Gidip temizleneyim ben…”
- “Sen gerçek bir orospu  oldun farkında mısın?” diyerek gülümsedim ben de… “Utanmaz, terbiyesiz orospunun tekisin sen…”
Dönüp banyoya gidiyordu bunu söylediğimde… Çırılçıplak, utanmazca… Şuh bir kahkaha attı söylediklerime… İki eliyle kalçalarını tutup, poposunu çalkalaya çalkalaya parmak uçlarına basa basa banyoya gitti. Arkasından gülerek baktım.
Geri döndüğünde çırılçıplak bedenine geçirdiği mor tülden transparan geceliğinden tüm vücudu ortaya çıkmıştı. Vücuduna güneş ışığı vurmuştu. Kafamı kaldırıp şöyle bir baktım.
O benim annemdi. Yıllarca saçını süpürge etmiş, bana bakıp büyütmüştü. Bana verebileceği her şeyi vermişti. Fakat artık dört dörtlük bir anneydi.
Karşılayabileceği tüm ihtiyaçlarımı karşılayan mükemmel bir anneydi.
O benim annemdi.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa