25 Ocak 2020 Cumartesi

Artık vakti gelmişti. Cama baktığımda kocasını dışarısının karanlığından göremiyordum ve bu daha da rahat olmamı sağladı.
Her şeyiyle seks yapmaya hazır, şehvet dolu karısı, yatağa doğru geldi. Tıpkı bir kedi gibi, parçalamak istediği avına yaklaşan bir dişi kaplan gibi hedefine kilitlenmiş durumda yatağa çıktı ve dizlerinin üzerinde emekleyerek bana yaklaştı. Bomba gibi olmuştu.
“Bu gece kocam sensin. Beni gerçek kocamın önünde sikmeye hazır mısın? Bu gece senin orospun olmak istiyorum” dedi ve dudağıma yapıştı.
Olayımızın seks kısmı asıl şimdi başlıyordu. Deli gibi öpüşüyorduk, birbirimize giriyorduk. Hemen onu sırt üstü yatırdım yatağa,  ben de üzerine uzandım. Dolgun bacaklarını belime doladı.
Zaten mini olan elbisesi kendiliğinden sıyrılmış, çorapların bittiği yer ve üstten geçen jartiyerinin kemeri, arada kalan o boşlukta bacaklarının parlak teni ve o mor stringin içinde sikilmeyi bekleyen o muhteşem am…
Deli gibi öpüşüyorduk, arada göğüslerine iniyor elbisenin dışına taşan kısmını öpüyor ısırıyordum. Dudakları ile göğüsleri arasında mekik dokuyordum. Vücuduna sürdüğü o losyonun teninde bıraktığı o tat, o koku muhteşemdi, yalamak istiyordum her zerresini…
“Sik beni… Lütfen sik beni…” diye mırıldanmaya başladı. Kısık bir sesle yavaş yavaş ve durmadan “Sik beni…” diyordu. Kulağına eğilip,
“Biraz daha bekle Gül… Ama merak etme, yılların özlemini dindiricem” dedim.
Göğüs kısmında iki elimle çekip yırttım elbiseyi… Meydana çıkan iri göğüsleri o harika sütyenin içinde füze gibi bekliyordu. Elbiseyi yırtınca orgazm olmuş gibi çığlık attı.
Artık emindim, sert bir şekilde sikilmek istiyordu bu azgın kaltak… Arada aklıma geliyordu, altımda sikilmek için kıvranan bu kadının kocası dışarıda bizi izliyor ve bundan zevk duyuyordu. Bunu  düşünmek beni daha da ateşliyordu.
Göğüslerini ısırıyordum ama sütyenini çıkartmak istemiyordum. Biraz orada oyalandıktan sonra aşağı doğru indim. Elbisesinin eteğini karnına doğru sıyırdım. Elimi amına attığımda öyle bir sıcaklık hissettim ki, adeta yanıyordu kadının amı… Ama o kendinde değilmişçesine devamlı
“Ne olur sik beni…” diye tekrarlıyordu. Tereddüt etmeden bu amı yalamak istiyordum. Yastığı aldım ve kalçasının altına koydum, bacaklarını ayırdım. Kafamı bacaklarının arasına sokup uzandım. Amını yalayacağımı anladı,
“Çıkar onu…” dedi,
“Hayır, seni önce giyinikken sikicem… Yavaş yavaş, sikerek soyacağım.”
Çıldırıyordu sözlerime ve kıvranıyordu. O mor stringi sol elimin baş parmağı ile sola doğru sıyırdım ve neredeyse sıcaklıktan buhar çıkacak o amına bir yumuldum, öyle bir “Oohhhhh” çekti ki, eridim bittim.
Amını büyük bir ustalıkla yalıyor, her zaman yaptığım gibi tamamını ağzıma alıp somururcasına emiyordum. Amına ağzım ve dilim ile yapılabilecek her şeyi yapıyordum. Yalıyor ısırıyor emiyor dilimi sokup çıkartıyordum.
Ama aklım fikrim o dar ve küçük göt deliğindeydi. Hemen onu yüz üstü çevirdim, yastığı karnının alt kısmına koydum, o dolgun göt dışarı doğru çıktı. Beli zaten içeri doğru kavisli olduğundan kalçası çıkık bir yapıdaydı.
Yüz üstü yatağa uzanmış 40 yaşında, uzun zamandır sikilmemiş, koyu kahverengi saçlı, tertemiz pürüzsüz bir tene sahip, siyah elbisesi belinde toplanmış, mor çorapları jartiyeri ve kalçalarını ikiye ayıran o harika string küloduyla harika bir kadın… Dışarıda, onun sikilmesini zevkle izleyen kocası…
Bu an hiç bitmesin istiyordum. Stringini sola çektim kalçasının arasından tamamen çıkarttım ve ona tutmasını söyledim. İki elimle o dolgun sert kalçalarını ikiye ayırdım ve yumuldum amına tekrar…
O dolgun götün içine gömülerek o ateş gibi yanan amı yalamak tek kelimeyle müthişti. Am yalama konusunda çok başarılıydım. Birlikte olduğum her kadın mutlaka bunu söylemiştir.
Sikmeye geçmeden önce bir test yapmalıydım, acaba götten vermeye razı olacak mıydı kendi ve belki de kocası… Dilimi iyice sivriltip götünün deliğine sokarcasına baskı yapıp iterek dilimin ucuyla yalıyor, göt deliğine dilimi sokmaya çalışıyordum. Gül,
“Ohh… Çok güzel…” deyince tamam dedim bu iş, rızasıyla verecek. Hiç pozisyonunu bozmadım.
“Kımıldama Gül…” dedim, üstümü çıkartım ve tamamen çıplaktım. Sikim resmen kalp gibi atıyordu. O yüzüstü, karnının altında yastık, götü açıktayken baş ucuna geçip yarrağımı ağzına verdim. Nasıl sakso çekmesi gerektiğini anlatıyordum.
“Sen iki elinle kalçalarını ayır ve ellerin orada kalsın. Ben gerekeni yapıcam.”
Saçlarını tutup yukarı aşağı yaparak emdiriyordum aletimi… Gül ise sikilmeye hazır bir şekilde kalçalarını ikiye ayırmış bekliyordu. Gittikçe daha güzel sakso çekiyordu. Ağzının içinde dilini daha iyi nasıl kullanması gerektiğini tarif ediyordum, o da aynen dediklerimi yapıyordu. Bir ara kafasını kaldırıp sikimi ağzımdan çıkartıp,
“Sik artık beni… Sana yalvarırım, ne olur…” dedi.
“Acele etmek yok bebeğim… Bu gece kocan benim ve ne zaman istersem o zaman sikeceğim seni…”
Tekrar sikimi ağzına soktum. Fakat ben de patlayacaktım. Sadece ilk patlamamı ağzına yapmak istemiyordum. Bir kaç dakika sonra
“Yeter artık Gül… Çok iyi sik yalıyorsun ama yeter… Hazır mısın sikilmeye…?”
“Evet erkeğim… Bunak kocamın önünde sik artık beni… Bu orospuyu sik artık…”
Beni daha çok ateşliyordu sözleri… Neredeyse altı aydır seks yapmamıştım, masturbasyonla idare ediyordum. Sekse susamış bu kadının her sözü, her hareketi beni daha da delirtiyordu.
Arkasına geçtim ve yarrağımı tükürükledim ve kafasıyla amına bir kaç fırça çektim
“Hadi… Hadi…” diyor, zevkle kalçalarını kıvırıyordu, benim de dayanacak gücüm kalmamıştı zaten…
Kafasını soktum ve bir iki ufak ileri geri yaptım. Aletimin kafası amındayken, ve iki eliyle dolgun kalçalarını ikiye ayırmışken, belinde kalan elbiseyi iki elimle parçalayarak çıkarttım attım. Artık sadece iç çamaşırı ve topukluları ile altımdaydı ve sikme vakti gelmişti. Belinden sıkıca kavradım, anladı kökleyeceğimi,
“Sakın birden yapma…” derken var gücümle bir abandım yarrağım resmen yolu yırtarak girdi içeri ve öyle çığlık attı ki sahilden duyulmuştur.
“İstediğin kadar bağır yavrum… Seni bağırtarak sikicem… Kocanın gözlerinin önünde… Ağzını amını götünü her yerini sikicem.” diyor ve bir yandan da mosmor olup şişen sikimi amına pompalayıp duruyordum. Gül’ün,
“Yavaş…” diye bağırmaları, “Oohhh… Ahhhh…” diye inlemelere bıraktı.
Bal kaymaktı resmen, amı ve vajinası sauna gibi sıcaktı. Boşalacaktım ama bu kadar kolay ve çabuk olmamalıydı. Fakat biraz daha tutarsam yumurtalıklarım patlayacaktı.
Yine yastığın üstünde ters çevirdim onu, bacaklarını omzuma aldım. Ben dizlerimi kırmış, amını izleyerek, her anını yaşayarak sikmeye devam ettim. Her köklediğimde amından gelen o ses, baldırlarının sallanması, kalçalarından gelen şap şap sesleri…
Çıldırıyorduk ikimiz de… Artık boşalmalıydım ama amına ya da üstüne değil, daha yalayacağım çok yeri vardı. İçinde çıktı ve ağzına sokacakken
“Hayır olmaz…” dedi, saçını tutup çektim,
“Sen benim orospumsun itiraz edemezsin” diyip ağzına verdim ve öyle boşaldım ki yarım çay bardağı gelmiştir sanırım.
Hayatımda toplasan öyle boşalmadım. Gül yok mok dese de tadını beğenmiş olacak ki hepsini yuttu. Hatta sikimi sıvazlayarak içindekileri de boşalttı. Ben de boşalırken öküz gibi böğürdüm sanırım.
İlk defa böylesine boşalmıştım ama sikim inmemişti, hala mosmor ve şişmiş ve nabız gibi atıyordu. Ben rahatlamışken,
“Durmayalım hadi…” dedi bana, zaten benim de durmaya niyetim yoktu. 69 yaptık hemen.
Amı ağzımı dolduruyordu resmen ve hala temizdi içine boşalmadığım için, mis gibi yalıyordum. Artık o da kırk yıllık orospu gibi sakso yapıyordu ve beni zevkten kıvrandırıyordu azgın orospu… Hoşuma gitmek ne kelime, gebertiyordu beni…
Götünü ısırıyordum arada, amına yapılabilecek her şeyi yapıyordum. Ama aklım hala göt deliğindeydi. Kocasının önünde karısını sikmek güzeldi ama onu kocasının önünde götünden sikmek sanırım üçümüz için ve özellikle benim için muhteşem olacaktı.
Amını yalarken götünü parmaklamaya başladım hafiften. O sert ve dapdar görünen delik çok da sıkı değilmiş, güzel ve kıvamındaymış.
“Daha önce götünü siktirdin mi?” diye sordum.
“Lise zamanında denedik ama erkek arkadaşım beceremedi.”
O zaman bu zevk daha da katlanmıştı benim için… Amını öyle yaladım ki am kendini bıraktı artık. Bu am tekrar sıkılaşana kadar bu götün bir an önce icabına bakmalıydım.
Orta parmagım kolayca giriyordu, sonra çift parmak denemeye başladım, hafif bir “Aayy” falan dedi ama devam ettim. Hoşuna gitmeye başladığını söyleyince daha çok tahrik oldum.
Durmadan kopartacakmış gibi sikimi emip duruyordu. İşin ehli olmuş gibi alt kısmından elinde iyice sıkarak hafifi yukarı aşağı yaparak emmeye devam ediyordu.
Götü istediğim kıvama gelmişti. Ve aklıma dolaptaki  kayganlaştırıcı geldi. Kalçasına bir şaplak vurup,
“Kalk canım… Götünü cama doğru domal, kocanın gözleri önünde götünü sikeceğim”
“Sik bebeğim… Kocam sensin bu gece… Balkondaki ihtiyar değil. İster götümden ister amımdan ama yeter ki sik beni sabaha kadar…” dedi.
Artık gerçekten benim orospum olmuştu bu olgun kadın. Hemen doğrulup yatağın üzerinde pencereye doğru domaldı. Bende kalkıp dolaba yöneldim kayganlaştırıcıyı aldım. Elimdekini görünce gözleri parladı,
“İyi akıl ettin benim aklıma gelmedi”
“Aklına gelmeyen neler yapıcam sana…” dedim.
Bu seksi kadınla planladığım şey bir kaç posta sadece amını götünü sikmek, rahatlamasını sağlamak değildi, salt bunu istemiyordum.Belki yaşı gereği bu onu idare edebilirdi. Ama ben bana ihtiyaç duymaya devam etmesini, beni aramasını bekliyordum.
O domalmışken stringini indirdim, kayganlaştırıcıyı dolgun ve iri kalçalarının üstüne bolca sıktım ve iyice yaydım. Şimdi pırıl pırıl parlıyordu kalçaları… Sonra göt deliğine sıktım ve çift parmak girmeyi denedim. Kolaylıkla giriyordu.
Pencereye döndüm, bizi izleyen kocasına doğru bakarak yarrağımı iyice kayganlaştırıcı ile kapladım, elimle bir kaç kez sıvazladım. Adam merakla, gözünü bile kırpmadan bir türlü sikemediği mis gibi karısını götünden sikmemi bekliyordu.
Kadın da sabırsız, ama bir o kadar istekli ve azgın bir şekilde arkasına doğru bakıyor ve bekliyordu. İki seyircimin önünde sikimin büyüklüğünü göstere göstere, yavaş hareketlerle yağladım iyice… Kan yürümüş damarları parmak gibi kabarmıştı sikimin… Başı tokmak gibi olmuş, sızlamaya başlamıştı.
Daha fazla oynayamazdım sikimle… Kadını belinden tutup aşağı doğru bastırdım, dizlerini kırarak daha bir yapıştı yatağa, başını yana çevirip bekledi. Minik deliği tam istediğim seviyedeydi.
Elleriyle kalçalarını ayırmak istedi ama müsaade etmedim. Çünkü biraz canının yanmasını istiyordum, biliyordum ki bundan zevk alacaktı. Aletimin kafasını yavaşça soktum ve lopp diye bir sesle girdi içeri…
Hayalim gerçek oluyordu. Dolgun kalçalara sahip bir kadınla anal seks yapmak isterdim hep… İki elimle kalçalarını yanlardan bastırarak deliğinin daha da daralmasını sağlamayı ve bu şekilde sikmeyi istiyordum. Ve bunu nihayet yaşayacaktım.
Anal seks yapacağım en güzel ve en dolgun göt buydu, bunun tadını çıkartmalıydım. Kalçalarını iyice bastırdım içeri doğru, deliği iyice daraldı. Sikimin başı zaten göt deliğindeydi. Yavaşça ileri gitmeye başladım, hepsi girene kadar devam edecektim. Sızlanmaya,
“Offf çok acıyor, çok yanıyor, izin ver de ikiye ayırayım kalçalarımı, rahatlasın biraz ne olur…” diye yalvarmaya başlayınca kalçasına bir sert şaplak attım. “Ayyy…”  diye çığlık attı. Anında elimin izi çıktı.
“Kes artık sızlanmayı… Sen benim orospumsun… Kes sesini, götünü siktir bana…” dedim.
“Off… Tamam aşkımm tamammm… Ama elimde değil, çok acıyor…” dedi bir şaplak daha… Sustu, işaret parmağını ısırıp boğuk boğuk inlemeye devam etti.
Sonunda benim alet yarısına kadar girdi içine, ama yanlardan bastırdığım için iyice daralan kanalda bir kısmı tam girememişti. Girdiği kadarıyla ileri geri yapmaya, yağlı kaygan sikimle göt deliğinde yarım yarım gidip gelmeye başladım. Acı inlemeleri yerini zevk inlemelerine bıraktı,
“Ohhh… Çok güzel… Devam et sik götümü… Yıllardır kimse sikmedi, sen sik… Götümü de sik, her yerimi de sik…” diyordu.
Bıraktım kalçalarını, artık sikimi köklemek istiyordum. Beline parmaklarımı geçirircesine tutup sıktım,
“Ayır kalçalarını fahişe….” diye hırladım. Dediğimi yapıp deliğini biraz açınca da, “Derin bir nefes al, geliyor…” dedim.
Birden tüm gücümle yüklendim, sikimi sonuna kadar bir hamlede kökledim. Öyle bir çığlık attı ki… Ben sokup çıkarmaya başladığımda belki bir dakika boyunca götüne kazık sokmuşum gibi bağırdı, çağırdı. Aldırmadım çığlıklarına…
“Kes sesini… Seni sikmemi istiyorsan bu götü bana siktireceksin…” diye bağırıyordum götünde gidip gelirken…
Zaten bu kadından sonra anal seks hastası oldum çıktım. Her pompaladığımda kalçaları dalgalanıyor ve ses çıkartıyordu. Jartiyerinin lastikleri kalçasını sıkıyor ve kalçalarının etlerinde iz bırakarak taşıyordu. Paha biçilemez bir görüntüsü vardı.
“Çok güzel… Ne olur devam et…” diye diye inleterek siktiriyordu bana götünü… Çıldırmışcasına pompalıyordum. Alttan elimi atıp kaymak gibi amcığını okşuyor, klitorisini parmaklarımın arasında eziyor, inim inim inletiyordum zevkten…
Artık dayanamaz olmuş, boşalma vaktim gelmişti. Götünün içine son bir sert hamleyle kökleyip bir boşaldım ki yok böyle bir haz… Gül nefes nefese kalmış şekilde yatağa yığıldı.
“Bu yaşta anal seks yaptığıma inanamıyorum. Ve bu kadar zevk alındığını bilmiyordum ben…” diyordu, ama gerçekten duyduğu zevkle kendinden geçmiş bir hali vardı. Yanına uzandım ben de, saçlarını okşuyor, dudaklarını öpüyordum,
“Yaşında ne varmış… Bu harika kalçalara, bu daracık göte sahip kaç kadın var senin yaşında? Çok güzelsin, daha çok sikicem bu götünü… Kaymak gibi amcığını da ayrı sikicem senin…” diyerek onu sözlerimle okşuyordum.
Biraz soluklandık, kendimize geldik. Ama ne onun, ne de benim durmaya niyetimiz yoktu. Birbirimizi okşuyor, amının dudaklarında, klitorisinde parmaklarımı gezdirirken memelerini okşuyor, uçlarını öpüp yalıyor, emiyordum.
Gül de sikimi okşuyor, uzun ojeli tırnaklarını karnımın kaslarında gezdiriyor, kasık tüylerimi okşuyordu. Eğilip aletimi ağzına alıp yalayınca sikim iyice canlandı, sertleşti.
“Aşkım, bir fikrim var, elimde tut beni…” diyerek kalkmamızı istedi. Kalktık, yataktan çırılçıplak çıktık. Kocasının bizi izlediği cama yasladım. Ve öpüşmeye başladık. Benim ellerim götünde hamur gibi yoğuruyorum durmadan,
“Hadi beni burada, kocamın burnunun dibinde sik…” dedi. Kollarımın arasında döndü, ellerini cama dayayıp onu sikmemi istediği pozisyonda bekledi. Ayaktayken yüksek topuklu iskarpinlerinin üstünde çok kolay sikilecek bir seviyedeydi boyu…
Bu fikir güzeldi. Kocası hemen dibimizde, burnunu cama dayamış, dört gözle bizi izliyordu gerçekten… Aramızda iki santimlik bir çift camdan başka bir şey yoktu. Kadın bir öpücük gönderdi camın arkasına, kocası dudaklarına götürdüğü parmaklarını cama, karısının dudakları hizasına getirdi, öper gibi cama sürdü parmak uçlarını… Offf… Manyak bir manzara…
Karısının belini kavradım ve amına girdim, amı daralmıştı biraz… Eğilip bacak arasına girdim. Amını biraz yaladım, dilledim ve parmakladım. Bir süre suyunu içime çeke çeke emdim, dilimle gezindim amcığında…
“Ohhh… Harika… Yala aşkım… Yala bebeğim…” diye inliyordu kadın… Kocası ile elleri camda birleşmiş, kadın içeride eriyor, kocası onun şehvetle dolu yüz ifadesini gördükçe dışarıda onunla beraber zevk alıyordu.
Amı fazla genişlesin istemiyordum. Doğruldum, sikimi tükürükleyip başını ıslak amına yerleştirdim arkadan… O cama yapışmış, iri göğüsleri camda ezilirken, durmadan pompaladım. Kasıklarımın makine gibi her çarpmasında kalçalarından gelen o çarpma sesi tahrik ediyordu ikimizi… Sürekli inliyordu,
“Mmmm…. Ohhh…. Sik… Aşkım harikasın… Ohhh…”
Bir kaç dakika devam ettik bu şekilde… Sikmeye devam ederken eğilip sırtını dudaklarımla geziyor, ellerimle önde sallanıp duran, ben bastırdıkça camda ezilen memelerini avuçluyor, karnını okşuyor, önden klitorisine erişip parmak uçlarımda eziyordum kemik gibi olmuş kabarıklığı…
“Kocana bu kadar ziyafet yeter…” dedim sonunda, eğilip kulak memesini yalarken fısıldadım. “Şimdi de kocanın yatağında sikmeye devam etmek istiyorum seni…” dedim.
Sikimi amından çıkardım. Bembeyaz zevk akıntısı sikimi kaplamış durumdaydı. Amcığının dudaklarının arasından kaynayan sıvılar bacak içlerinden aşağıya doğru süzülüyordu yol yol…
Elinden tutup tekrar yatağa götürdüm. Yatağın kenarına oturdum, onu da sırtı bana dönük kucağıma oturttum. Nabız gibi atan taş kesilmiş sikimi tekrar kabarmış amına soktum.
“Ohhh…” diye inledi, yavaş yavaş alçalarak vajinasının dibine kadar oturttu sikimi…
İki eliyle saçlarını tepede toplamış vaziyette, sürekli kucağımda zıplıyordu. Sıvılarıyla ıslanmış kalçalarından gelen şaklama sesi odada yankılanıyordu. Bu sesler onu götten sikme isteğimi tekrar depreştiriyor, bir o kadar arttırıyordu.
Zıplamaya devam ediyor ve göğüsleri kopacakmıscasına sallanıyordu.
“Yeter artık azgın kısrağım, gel buraya…” dedim.
Yatağa sırtüstü uzandım, sikim kule gibi kasıklarımın arasında tavana bakıyordu. O da yüzü bana dönük, bir kovboy misali, dudaklarını ısırarak içine aldı. Zıplarken göğüslerini izlemek bir harikaydı. Afrodizyak etkisi yaratıyordu bende, daha da azdırıyordu beni… Küre gibi yuvarlak memeleri zıpladıkça her yöne doğru sallanıyordu. Tutup üstüme çektim, göğüslerine bir köpek gibi saldırdım. İki elimle tüm gücümle göğüslerini sıkarak ısırıyor emiyordum. O da boş durmuyor, memeleri ağzımda sabitlenmiş emilirken, kalçalarını oynatıyor, sikimin üstünde gidip geliyordu.
“Geliyorum… Geliyorum aşkımmm… Ooohhhh…” diye feryat etmeye başladı sonunda… Bu kadar dayanmasına şaşırmıştım aslında… Tüm vücudu kasıldı, gözleri kaydı, vajina kasları sikimi yoğura yoğura orgazm oluyordu.
Ben de boşalmak üzereydim artık… Dayanacak halim kalmamıştı. Onun orgazmı bitip halsiz kapanıncaya kadar tuttum kendimi… Üstümden zorla indirip yatakta diz çöktürdüm ve sikimi ağzına soktum. Öyle bir patladım ki, Gül’ün avuçlayarak çekiştirdiği taşaklarımın  içinde ne kadar bel varsa ağzının içine, boğazına boşalttım yükümü…
O gün bir kaç saat daha seks yapmaya devam ettik Gül’le… Vücudunu yalamaktan dilim uyuştu. Yatak odasının içindeki lüks banyoda son postayı atıp birlikte duş aldık ve yattık. Kocası balkondan çıkıp geldi. Çırılçıplaktı. Bizim sikişmemizi izleyerek boşalmış olmalıydı, siki bacaklarının arasında solucan gibi inik vaziyette sarkıyordu.
“İyi geceler karıcığım” diyerek yorgun, sikilmiş karısının dudağına bir öpücük kondurdu. “Ben yandaki misafir yatağında yatıyorum. Size iyi uykular…” Karısının başını bile kaldırmaya mecali yoktu.
“Sana da kocacığım… Çok yordu beni bu aygır… Bittim…” dedi ağzının içinde kelimeler yuvarlanarak…  Biz karısıyla ikimiz, onların yatağında çırılçıplak sarılarak uyuduk.
Ertesi gün sabah uyandığımızda saat 10 gibiydi. Benden önce uyanmış ve aletimi kaldırmaya çalışıyordu. Gözümü açtığımda dudağıma öpücük kondurdu ve
“Doyamadım bebeğim… Ne olur, gitmeden tekrar sik beni…” dedi.
“Tabi ki…” dedim gülümseyerek… “Senin gibi güzel, seksi bir kadını reddetmek benim kitabımda yazmaz.”
Birbirimize girdik sonra da… Bir posta amına boşaldım, ardından bir posta da kayganlaştırıcıyı azıcık sürerek götüne…  İyice, hamur gibi yoğura yoğura sikip öyle kalktım yataktan…
İlk bir ay iki üç günde bir evlerine gidiyordum ve deli gibi sikişiyorduk kadınla… Kiminde kocası yine bizi balkondan izliyor, kimi zaman evde bile olmuyordu. Adamın kendisi telefon ederek eve davet ediyordu,
“Karım yine seni istiyor. Ben arkadaşlarımla dışarıda olacağım. Lütfen karımla ilgilenir misin?”  diyordu.
İki yıl boyunca kadına ikinci kocalık yaptım desem yeridir. Yüzlerce kez seviştik. Kurduğumuz fantezileri gerçeğe dönüştürdük. Beni de alıştırdılar sonunda,
“Lütfen, ben de yanınızda olayım. Karımı sikerken yakından bakmak istiyorum. Senin sikinin karımın amına gömülürken izlemek istiyorum.” diye yalvardı bana…
Pek istemiyordum aslında, ama sonunda kıramadım. Karısını sikerken yanımızda kenardaki koltukta oturup bizi izlemesine, sonraları yatakta yanımızda uzanmasına izin verdim.
Karısının bacaklarının arasına girmiş, amansızca pompalarken karısı kendinden geçiyordu. Kocasıyla göz göze bakışıyorlardı ben sikerken, dudaklarında alaycı bir gülümsemeyle soruyordu adama,
“Ohhh… Nasıl kocacığım? Güzel mi? Yabancı bir erkek karını sikiyor… Bu harika aygır karının amcığına sikini sokmuş… Ohhh… Harika değil mi?”
“Evet aşkım… Porno izler gibiyim. Çok güzelsiniz. Harikasınız.!” diyordu kocası, sikini sıvazlayarak bizi izlerken…
“Güzel sikiyor beni aşkım… Çok güzel sikiyor… Ohhh… Seni seviyorum kocacım… Bana bu zevkleri  tattırdığın için teşekkür ediyorum sana… Ahhh…”
Birkaç kez escort bir kadın buldular, üçlü grup seks yaptık. Bir keresinde travesti geldi eve… Bir kadından farksızdı, çok güzel, seksi bir şeydi. Fakat eteğinin altındaki siki neredeyse benimki kadar vardı herifin…
Sonunda tekrar Almanya’ya döndüler. Aradan bir kaç yıl geçti ama Türkiye ye tatile geleceklerinde hemen beni ararlar ve haber verirler. Bu olaydan sonra birkaç  farklı deneyimim daha oldu fakat hiç biri bunun yerini tutmadı. Harikaydı.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa